Silverprinsen.blogg.se

- Mot #ettfriskt2014

DOWN THE BURNING ROPES

Publicerad 2012-12-19 09:52:00 i Allmänt, Skador,

 Kämpar gör man aldrig förgäves, för eller senare kommer resultaten.
Det tar tid och man måste vara ihärdig, jag om någon vet det.
När reslutaten kommer är du som ett enda stort sprudlande enrgiknippe med enrom glädje.
Jag är där nu.
Resultaten har äntligen kommit. 
 
4 Rehab pass denna veckan. Sista rycket innan jul.
Ja, det är kanske för mycket. Men just nu när resultaten börjar droppa in vill jag lägga all tid och energi på det här. Det känns fantastiskt skönt. Jag går runt med värsta träningsvärken och njuter till fullo av den. 
 
Gör nu övningar som många inte ens kan göra med ett friskt knä. 
Legextension maskinen har äntligen blivit min vän. Från att inte ens ha kunnat sitta i den, pga den krafta vinkeln och min otroligt dåliga rörliget i knät, köttar jag nu upp och ner på ett ben. Stolt som en tupp.
 
Igår lyckades jag med konststycket att springa!
Visserligen bara 3 min, men jag lyckades och det är det viktigaste. Visst, jag skall väl inte göra om det kanske på ett tag. Men bara den där känslan att man faktiskt klarade av det var så härlig. Där snackar vi egoboost. 
 
Nu skall jag bege mig ut i Pålsjöskog och träna i alla trappor. 
Jag, min musik och Pålsjö - En gyllene kombination!
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela