Silverprinsen.blogg.se

- Mot #ettfriskt2014

Ambivalent

Publicerad 2013-09-03 19:19:00 i Allmänt,

Började dagen på Sturup med dimma, inställningar och en fantastisk soluppgång. 
 
Fortsatte dagen med att göra min livs träning för Bästa Ville. Jag hade gåshud och Ville var lyrisk. Den gamla gubben blir bara finare och bättre med åren. Vilken diamant. 
 
 
 
 
Avslutade dagen med att återigen ha ett trasigt knä. Kinamuren kan vi ta och bomba och även dess backe, seriöst så orkar jag inte en höst och vinter till med med rehab. 
 
 
Med andra ord, sjukt Ambivalent dag. Kanske lite som jag är förtillfället? 
 
Tack för mig idag, återkommer imorgon. Förhoppningsvis med ett bättre humör!
Blö.
Älskade Prinsen, måste kunna tävla på söndag. BASTA. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela