Silverprinsen.blogg.se

- Mot #ettfriskt2014

En stunds avkoppling

Publicerad 2013-09-01 22:24:36 i Allmänt,

Tända ljus, regn och Spotyfi - Äntligen är hösten här!
Lika mycket sommarmännska som jag är lika mycket välkommnar jag nu äntligen hösten och dess ljuvliga mysstunder!
 
 
 
Har jobbat mellan 11-1945 idag, så Ember har fått motion av min kära mor.
Passade rätt bra med en vilodag igår och skrittrunda idag.
Han har gått rätt tufft sista veckan. Gjorde en tömkörningsträning i torsdags med Mamma och i fredags hopptränade jag. En träning som gick oerhört bra. 
Att äntligen hitta samma ridning på 130-hinder som man gör på 110 hinder är en fantastisk känsla. Jag har hittat ett lugn och en säkerhet i min ridning, den är nyanserad. 
Ny hoppträning på tisdag inför helgens tävlingar, näst sista utetävlingen och sista på gräs!
Sedan tar vi ny fart mot innesäsongen. Vi sänker förväntningarna och backar några klasser i starten. 
Ska bli spännande och se hur det går, nu när jag hittat rätt i ridningen. Hoppas den fina känslan håller i sig.
 
 
 
 
Nu skall jag nörda ner mig i Dokument Utifrån på SVT2 som handlar om Invasionen av Irak 2003, Ruskigt spännande och skrämmande intressant!
 
Lev väl rara vänner !
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela