Silverprinsen.blogg.se

- Mot #ettfriskt2014

I'm a Wild Child

Publicerad 2013-09-28 11:45:36 i Allmänt,

Hej och hå, här rusar vi fullkomligt mot hösten och oktober! 
Vad hände med sommaren?
Jag gillar det i alla fall!
 
 
 
Igår tillbringade jag kvällen i fina vänners lag med bubbel och mycket snack.
Herregud vad mycket drama det finns när man kommer från en liten stad och man har många gemensamma nämnare. Skönt att man gått vidare och lämnar mycket av det bakom sig!
Lite fölmys hann vi också med, Mitt hjärta smälter !
 
 
 
Det är något visst med stora gårdar, solnedgångar och bubbel!
Jag får en längtan efter att bo på landet nära naturen. Jag skulle nog egentligen vara den perfekta gårdsmänniskan. Fast på en rimligt avstånd till stadspuls. 
Fast å andra sidan trivs jag som fiksen i vattnet här i Helsingborg. 
Men vem vet, en vacker dag kanske jag bor på gård?!
 
Har idag unnat mig en välförtjänt sovmorgon och en lång tur längs vattnet. 
Tredje dagen i rad med träning för min del. Börjar artra sig! Gäller att passa på, snart är det slut med sådant!
 
Har ett kortpass idag så befinnig mig på Sturup några få timmar innan det r dags och göra Malmö osäkert! 
Kommer faktiskt unna mig lite lyx och checkar in på hotell i natt. Eftersom jag skall jobba natten imorgon och inte orkar köra Malmö-Helsingborg ToR två gånger på den dag så stannar jag i Malmö och bor på hotell. Lugnt och skönt, och behöver inte känna att jag är i vägen för något! Dessutom deras fantastiska hotellfrukost!!
 
För övrigt så har jag, återigen, gått och kärat ner mig i Adrian Lux! 
Vilken kille, vilken musik!
Wild Child är nog en ny Teenage Crime, Herregud så bra den där!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela