Silverprinsen.blogg.se

- Mot #ettfriskt2014

Dan före dan trim, oj vad ljuvligt!

Publicerad 2013-12-23 12:47:25 i Allmänt,

Idag har jag ridit mitt fjärde riktiga ridpass sedan operationen. Det tar sig sakta men säkert. 
Första passet var en smärre katastrof, dels för min ringrostighet och dels för att han var så förbannat stark och springig! Det är mycket häst som skall innan för ramen, är han utanför är han hal som en ål! 
Det är givetvis svårt för mamma att rida ihop honom ordentligt i galoppen, traven gör hon super bra. Evigt tacksam för att jag har henne! 
 
Dagens pass var helt klart det bästa sedan min igångsättning. Känns skönt att känslan, tajmingen och ridningen börjar ta sig! 
 
Har satt upp ett mål: JAG SKA TÄVLA I MARS! 
Om det går får vi se. Men jag skall verkligen kämpa 100 % för det! 
 
Nu det kul, Dan före dan och jag skall snart bege mig ner till jobbet. Skall ha uppesittarkväll med killarna på rampen! Har bara en avgång och en charterankomst sent o kväll!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela