Silverprinsen.blogg.se

- Mot #ettfriskt2014

Take me to church

Publicerad 2013-12-24 11:51:01 i Allmänt,

En stor julfrukost uppdukat i stallet i morse fick förgylla min morgon! Hur mysigt som helst. 
Sadlade sedan ut i full storm och spöregn för en tur längs havet. Lika omotiverade det kändes innan jag kom upp precis lika underbart kändes det när jag väl var uppe! 
Det är inte mycket som stoppar oss ryttare! 
 
 
 
Nu skall jag njuta av julen till fullo och en skön 3 dagars ledighet! Den hade inte kunnat komma lägligare! 
Ikväll blir det julklappsutdelning och vinprovning med lilla familjen Berg, och innan dess ska vi runt till släkten. 
Hoppas kunna avsluta kvällen i Rebbelberga Kyrka och midnattsmässa, en tradition jag och mamma verkligen försöker hålla fast! Så himla mysigt!  
 
Igår kom jag hem väldigt sent från jobbet. 
Våra kära kollegor i Göteborg strejkade, och det fick stora effekter även på vår trafik. Så det blev en lång väntan innan vår sista maskin anlände.
Kanske inte den bästa tidpunkten att bestämma sig för att strejka, men vad skall man göra?! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela