Silverprinsen.blogg.se

- Mot #ettfriskt2014

Du älskade positiva fredag

Publicerad 2013-11-22 18:36:40 i Allmänt,

En fredag av fullfart och flera postitiva besked - Underbart!
 
Började morgonen med rehab träning, återigen stora framsteg sedan i onsdags. 
Fantastiskt hur fort kroppen kan läka och bygga upp sig själv på kort tid.
Sedan jag återfick kontrollen och koordinationen har allt gått spikrakt uppåt. Visst får jag förvänta mig ett bakslag, men just nu är jag starkare än vad jag någpnsin varit i knät. Fantastiskt härlig känsla.
 
Har lyckats gå tur och retur til stan idag också. Första gången.
Har sedan skadan alltid fått ont i knät när jag gå upp för Tågabacken, ni som kan Helsingborg vet att den är rätt massiv. Idag känndes det ingenting. Ingen känning, ingen trötthet, ingen kramp - verkligen ingenting!
Tänkte föröska bege mig ut på en kortare prommenad imorgon också.
 
Nästa vecka får jag äntligen börja jobba så smått igen.
Börjar lugnt med 50 procent, det blir två pass. Måndag och onsdag. 
Längtar offantligt mycket efter att få jobba och faktiskt göra något vettigt!
 
Och i helgen skall jag dessutom föröska göra något magiskt, om nu knät tillåter det.
Tänkte försöka klättra upp på min Älskade Prins och ta en skrittur - Ler redan av bara tanken av det!
 
Vi var iväg med prinsen i morse så han fick hoppa lite med Ville, gick fantastiskt bra.
Återkommer till det lite senare!
 
Ljuvliga fredag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela