Silverprinsen.blogg.se

- Mot #ettfriskt2014

I´M A WILD CHILD

Publicerad 2013-10-14 01:07:08 i Allmänt,

 
Såhär stiliga och snygga var vi på för min del förmodligen sista utgång för i år!
Ännu en kväll som slutade alldels för sent, att vara hemma när kl 06 känns som mer regel än undantag numera.
Jag gillar det, spontanitet när den är som bäst!
 
Blev en riktigt härlig kväll där vi firade fina Ericas födelsedag!
Härligt folk, bra stämning och ja det var som upplagt för succé :)
 
Idag är jag en desto mer sliten person.
Just nu befinner jag mig på jobbet, skall jobba till 0415 innan jag äntligen får gå och lägga mig.
Har varit en riktigt hektisk kväll hittills, nu har jag äntligen en knapp timme tills nästa ankomst kommer!
 
Imorgon blir en lugn dag med mycket sömn och kvalitetstid med den bästa herr Silverprins!
 
Hoppas ni haft en lika fin helg som mig, Fridens Liljor!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela