Silverprinsen.blogg.se

- Mot #ettfriskt2014

IF YOU RUN

Publicerad 2013-01-03 14:06:13 i Allmänt,

Långa fulla dagar sætter sina spår.
Att ha mamma och pappa i Thailand ær tungt, framfør allt nær jag just nu jobbar hysteriskt mycket och skall hinna prioritera både hæst och rehab. En svår kombination. 
 
Idag på morgonen har jag varit ute en tur vid havet med Prinsen. 
Energiberikande om något.
I morgon får bli dagen då vi rider lite ordentligt på banan, eller gør ett tapper førsøk om inte annat.
Just nu ær inte mitt knæ helt nøjd med belastningen.. Nær jag rider svullnar det øver chapsen, ser lite groteskt ut. Men vad skall jag gøra? Nu biter vi ihop, och kæmpar oss igenom.
 
I øvrigt hænder det inte så mycket spænande, om 15 dagar ær det min tur att bege mig till varmarebreddgrader, æven om det till en børjan blir kallare breddgrader. Længtar som ett litet barn till den 18 januari 15.40, då sætter vi kurs mot Chicago! Længtar så det næstan gør ont!
 
I øvrigt så væntar jag på spænnande besked idag, hoppas att de kommer under dagen.
Vi får væl se hur framtiden kommer att se ut, tid till førændringar.
 
I morgon har jag æntligen en ledig dag, och då skall det sovas ut! Har snittat 5 timmar i sømn de senaste næstterna och det sætter verkligen sina spår. Jag ær sliten, en slagen sjæl.
 
nej, nu skall jag ta och gøra något vettigt hær på jobb!
Børjar om exakt 27 minuter, och skall gøra ænnu ett tappert førsøk till att gøra værlden lite bættre!
 
Lev væl fina vænner. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela