Silverprinsen.blogg.se

- Mot #ettfriskt2014

En bättre fotbollskväll

Publicerad 2013-11-19 21:31:28 i Allmänt,

Fotboll, Tapas och Vin
- Ljuvlig kombination! 
Hoppas ni Sverige kan ta kommandot och verkligen leda oss till ett VM nästa år, hade varit fantastisk är kul.Jag är cerverkligen en sportfåne utan dess like och njuter  till fullo dagar som dessa! 
 
 
 
Har för övrigt varit en sväng på Ikea idag också, fick så jäkla mycket inspiration att jag fick dra dit mamma och kollar mina idéer. 
Har haft som mål att bli vän med min bruna fondvägg i sovrummet, och nu tror jag bestämt att vi blivit bästa vänner! Lite nya sängkläder, nya gardiner och lite annat så blev det guld! Så himla nöjd! 
Skall investera i ett nytt bäddset till, vitt med lite spets men det får vänta lite! 
Blev himla Mycket och passade för årstiden mycket bättre!
Längtar efter att kryp ner i sängen, synd man är i Ängelholm i natt.. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela