Silverprinsen.blogg.se

- Mot #ettfriskt2014

Höstiga dagar

Publicerad 2013-09-18 19:12:00 i Allmänt,

Äntligen är hösten här! 
Jag fullkomligt älskar hösten och hat alltid gjort det. En fantastisk årstid som är både vacker och mysig! Gillar att få klä på mig lite mer kläder lager på lager. Mysiga kappor, halsdukar, strumpbyxor är, snygg klackar! Och en fin höstdag till häst är det inte mycket som slår heller för den delen! 
 
 
Har idag befunnit mig på min kära arbetsplats, som vanligt! Därefter blev det en tur på Prinsen längs havet, favorit rundan som jag ALDRIG får nog av! Det är verkligen lyxigt att ha havet så nära!
Blev en lugn runda med trav för att jogga ur slaggprodukterna från gårdagens fantastiska träning! Mysigt.
Imorgon tar mamma Prinsen på en tur då jag skall till sjukhuset.. 
 
Ja, imorgon mina vänner får ni hålla alla tummar och tår. Har fått en akuttid till Idrottskliniken i Ängelholm med mitt knä. Samma ställe jag varit under behandling på innan. Eftersom jag fortfarande, drygt ett år efter, har problem med knät så ska det kollas. Jag har känningar så fort jag går i uppförsbackar, trappor eller i landningar. Det håller helt enkelt inte. Jag vill inte vara så begränsad som jag är vid 25-års ålder, det är för tidigt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela