Silverprinsen.blogg.se

- Mot #ettfriskt2014

Limitless sky

Publicerad 2013-09-30 00:44:20 i Allmänt,

Att ha nattligt söndagsmys på Sturup har blivit min melodi känns det som!
Även om det hittils inte varit särsklit myigt med ambulanser och annat strul.
Jag håller mig i alla fall sysselsatt, låt mig säga det så!
 
 
Igår hade jag en fantastisk kväll i Malmö med fina vänner.
Det bjöds på inflyttnningsfest, vin, mat och piggelindrink. Som gjort för succé!
Blev en helkväll som avslutades med dans på Hipp och nattmat.
Riktigt bra kväll!
Att man dessutom kunde krympa ner i en skön hotellsäng gjorde inte det så mycket sämre!
Började således dagen med hotellfrukost för att efter det krypa ner i sängen och sova ytterliggare några timmar, otrolig lyx!
 
 
 

I morgon blir det förhoppningsvis ÄNTLIGEN träningen igen.
Håller tummarna för att Villes förkylning inte däckar henne igen!
Utöver det blir det nog en tur till terrängbanan på torsdag och på lördag blir det årets sista tävling. Blir den första inne, men även den sista. Jag lär komma tillbaka lagom tills utesäsongen drar igång igen, om jag har tur!
I helgen blir det i alla fall två klasser, 110 och 120!
 
Hoppas det skall trilla in en operationstid imorgon när jag vaknat till liv!
Har maratonpass deluxe idag, 18-09 - Ingen hit!
 
Så nu är det jag, flygplan och kaffe som gäller resten av natten. Rätt bra kombination ändå!
Fick förresten celebert besök på kvällningen av en gamal MD82 flygmaskin. Fantastisk fina flygplan som tyvärr har gjort sitt hos oss, flyger sin sista tur 26 oktober innan de skall bli trotjänare i USA sina sista år. En flygplans typ vi ser väldigt sällan här hos oss, flyger mest från Danmark!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela